Website Translator

Translations by Google is provided for convenience and is not verified contextually. Please refer to original for accuracy.

Moja narudžba
Dobar tek želi vam dobartek.hr

Tvoja je narudžba prazna.

Pet najboljih benefita za zaposlenike za vrijeme financijske krize

Dobro odabrani benefiti mogu motivirati vaše zaposlenike i pomoći im da se osjećaju sigurnije na svojim pozicijama u vrijeme financijske krize.

Pet najboljih benefita za zaposlenike za vrijeme financijske krize

Posljednjih mjeseci sve više se priča o velikoj stopi inflacije i financijskoj krizi koja nas očekuje, a za poslovanje nisu zabrinuti samo poslodavci i menadžeri. Veliki broj zaposlenika osjeća nesigurnost i zabrinutost po pitanju svojih radnih pozicija što negativno utječe i na atmosferu na poslu. 

Iako ovo razdoblje za nikoga nije jednostavno, zadatak menadžera je da zaposlenicima ponude određene benefite kako bi se osjećali bolje i sigurnije na svojim pozicijama. 

Kako svojim zaposlenicima ponuditi održive benefite?

Prvo pitanje je, je li benefit koji im želite ponuditi bitan za njih? Kompetitivne plaće zaposlenicima u IT sektoru su benefit koji se podrazumijeva i ne možete ga preskočiti. Ista stvar vrijedi i za fleksibilno radno vrijeme i rad od kuće, koji im omogućava više slobodnog vremena za sebe i druženje s obitelji. Kada zaposlenici ostvare neko postignuće, bilo u privatnom ili poslovnom životu, proslavite s njima. Nakon što se iskažu na nekom projektu ili dobro odrade zadatak, dajte im do znanja da ste to primijetili i nagradite ih. Benefiti koje pružate trebaju smanjivati vaše i njihove troškove kako bi bili održivi. Za vrijeme financijske krize svi imaju isti cilj - stabilnost. 

A sad krenimo na neke od najznačajnijih benefita koje im možete ponuditi. 

Briga o dobrobiti i zdravlju zaposlenika

Za početak, neki od osnovnih pogodnosti koje zaposlenicima trebate osigurati je briga o njihovom zdravlju i dobrobiti. Iako je većini prva asocijacija zdravstveno osiguranje, u ovo spadaju i brojni sportski programi koji se nude na tržištu. Plaćanjem dijela ili cijelog iznosa sportskih članarina svoje zaposlenike potičete na zdrav i aktivan život. Ne kaže se uzalud u zdravom tijelu zdrav duh! 

Financijski bonusi

S većim stopama inflacije, sve više ljudi reže svoje troškove. Prema istraživanjima, više od tri četvrtine (77%) ih je zabrinuto zbog porasta životnih troškova. Iako je konkurentna plaća zaposlenicima bitna, dodatno ih se možete motivirati i pružiti im stabilnost raznim financijskim bonusima poput božićnica ili uskrsnica. Štoviše, razlozi za bonus mogu biti i dobro odrađeni projekti, preporuke novih kolega, nagrada za vrijeme provedeno u tvrtki i slično. 

Najbolji benefiti za zaposlenike

Work-life balance

Work-life balance je pojam koji se jako često koristi, a odnosi se na balans između privatnog i poslovnog života. Kako smo razvojem tehnologije gotovo uvijek dostupni, lako se brišu granice između vremena za posao i život. Bitno je poštovati vrijeme zaposlenika i ponuditi im plaćene godišnje odmore kako mogli “napuniti baterije” i uživati u hobijima i aktivnostima koje ih vesele. Također, svojim zaposlenicima možete ponuditi fleksibilno radno vrijeme kako bi lakše planirali privatne obveze. Istraživanja poslije pandemije pokazuju da čak 59% zaposlenika sada radi hibridno. Kroz hibridni ili remote način rada pokazujete im kako imate povjerenja u njih i dajete im priliku da sami biraju radno okruženje u kojemu su najproduktivniji. 

Ručak na poslu

S druge strane, svojim zaposlenicima želite ponuditi razlog da provodu vrijeme u uredu, druže se i upoznaju s kolegama. Na to ih možete potaknutim prilagođenim prostorom za sportske aktivnosti ili hranom i pićem u uredu. Prema istraživanjima, oko 60% zaposlenika kaže da im je hrana na radnom mjestu bitna i da ih može motivirati na dolazak u ured. To uključuje sve, od rituala ispijanja kave i doručka pa sve do poslastice pred kraj radnog vremena. Ipak, za puno ljudi je najvažnije da imaju osiguran topli obrok. Korištenjem usluga poput dobartek.hr na poslu, zaposlenici mogu zajedno naručivati ručak iz odabranih restorana, a račun plaćaju na kraju mjeseca. Naravno, poslodavac može pokriti dio ili cijeli iznos računa.

Team building aktivnosti

Nakon što ste zaposlenicima dali razlog da provode vrijeme u uredu, želite da atmosfera bude ugodna. Harmonija u timu olakšava zajednički rad na projektima i povećava produktivnost. Organiziranje team buildinga će pomoći  zaposlenicima da se opuste, upoznaju i zbliže. Dodatni benefiti kroz koje će zaposlenici zajedno provoditi vrijeme mogu biti i interni eventi, putovanja na konferencije, meetupe ili edukacije.

Kako provjeriti jesu li zaposlenici zadovoljni?

Prije svega, uvijek trebate poticati komunikaciju sa svojim zaposlenicima i razgovarati o temama koje ih muče. Kada izgradite povjerenje, oni će vam i sami reći ako nailaze na neke probleme koje zajedno možete riješiti i unaprijediti atmosferu u uredu. 

Zapamtite, najbolji zaposlenik je sretan zaposlenik!

20.9.2023. 15:39:06
0 Moja narudžba
Pregledaj
Internetski kolačići poboljšavaju tvoje iskustvo korištenja stranice dobartek.hr. Nastavkom pregledavanja stranice dobartek.hr prihvaćaš korištenje kolačića. Saznaj više.