Website Translator

Translations by Google is provided for convenience and is not verified contextually. Please refer to original for accuracy.

0,00 kn
Moja narudžba
Dobar tek želi vam dobartek.hr

Tvoja je narudžba prazna.
Odaberi restoran i dodaj jela po želji.

Moja omiljena jela

Česta pitanja

Što je dobartek.hr?

dobartek.hr je platforma za naručivanje hrane online koja je potpuno besplatna.

Kako naručiti hranu online?

Naručivanje hrane na platformi dobartek.hr brzo je i jednostavno. Odaberi restoran iz kojeg želiš naručiti, odaberi jela i priloge, upiši napomenu restoranu ako je imaš i naruči. Nakon nekoliko trenutaka, dobit ćeš potvrdu o zaprimljenoj narudžbi. Detaljne upute za naručivanje hrane online možeš pročitati ovdje.

Zašto je za naručivanje potrebna registracija?

Platforma dobartek.hr surađuje sa stotinjak restorana u više hrvatskih gradova. Kako bi restorani dobili točnu informaciju o naručitelju i kako bi se smanjila mogućnost pogreške prilikom izvršavanja narudžbe, potrebno je obaviti registraciju (upisati ime i prezime, e-adresu i broj mobitela koji su restoranu vidljivi kad naručiš). Nakon toga, uneseni podaci ostaju zapamćeni pa ih nije potrebno iznova upisivati prilikom sljedećih narudžbi.

Odakle i gdje je sve moguće naručiti?

Moguće je naručiti iz stotinjak restorana u Splitu, Zagrebu, Zadru, Dubrovniku, Kaštelima, Solinu, Trogiru i Šibeniku.
Ako znaš za neki restoran ili fast food koji nije dostupan na platformi dobartek.hr, preporuči nam ga pa ćemo ga kontaktirati i pokušati ostvariti suradnju.

Kako znam da je restoran zaprimio moju narudžbu?

Nakon što naručiš hranu, restoran će zaprimiti i pregledati tvoju narudžbu te ćeš dobiti potvrdu s okvirnim vremenom dostave. Potvrdu o zaprimljenoj narudžbi dobit ćeš i na svoju e-adresu, kao i telefonski broj restorana. Ako dođe do problema s narudžbom, kontaktiraj restoran na broj iz e-poruke.

Mogu li naručivati na više adresa?

Apsolutno. Na posljednjem koraku narudžbe samo moraš upisati aktualnu adresu, a ona će se zapamtiti za buduće potrebe.

Kako mogu platiti narudžbu?

Svoju narudžbu možeš platiti gotovinom dostavljaču, karticom dostavljaču ili online, ovisno o tome koje mogućnosti plaćanja pojedini restoran nudi. Opcije plaćanja u pojedinim restoranima navedene su na stranici restorana.

Opcije plaćanja:

  • gotovinom dostavljaču
  • karticom dostavljaču (POS)
  • online

Ako narudžbu plaćam online, tko obrađuje podatke o mojoj kartici?

Autorizacija i naplata kreditnih kartica izvršava se korištenjem sustava WSPay za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu. Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSPay sustav za online autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda.

U kojem se trenutku vrši naplata narudžbe plaćene online s mojeg računa?

Prilikom online plaćanja narudžbe, iznos se najprije rezervira kao osiguranje da je s narudžbom sve prošlo u redu, a naplata se onda vrši naknadno.

Što ako je narudžba plaćena online odbijena?

Ako je narudžba plaćena online odbijena, rezervirana se sredstva oslobađaju u najkraćem mogućem roku. U slučaju da nije tako, javi nam se na info@dobartek.hr.

Što ako narudžba plaćena online nije dostavljena?

U slučaju da narudžba plaćena online nije dostavljena, odmah kontaktiraj restoran na telefonski broj koji ćeš pronaći u e-poruci s potvrdom narudžbe.

Mogu li komentirati svoju narudžbu?

Naravno! Ipak, komentirati mogu samo registrirani korisnici, i to samo u roku od tri dana od ostvarene narudžbe. Administratori platforme dobartek.hr pregledat će sve komentare i objaviti iste ako zadovoljavaju pravila komentiranja.

Zašto naručiti hranu online?

  • Na jednom mjestu imaš uvid u jelovnike raznih restorana i fast foodova, kao i u vrijeme potrebno za dostavu u tvoj kvart.
  • Jela su pregledno razvrstana po kategorijama i imaju jasno naznačene cijene.
  • Prije naručivanja, možeš provjeriti iskustva drugih korisnika u komentarima, ali i komentirati vlastito iskustvo nakon ostvarene narudžbe.
  • Ne trebaš nikoga zvati telefonski, diktirati narudžbu, priloge i druge zamolbe.
  • Kako nema diktiranja narudžbi, tako je i mogućnost pogreške manja.
  • Naručena jela možeš platiti i online.
  • Ekipa platforme dobartek.hr brine se za tvoju narudžbu na svakom koraku i pruža ti podršku prije, tijekom i nakon narudžbe.

Imaš neko drugo pitanje?

Piši nam na info@dobartek.hr.

0 Moja narudžba
Pregledaj
Internetski kolačići poboljšavaju tvoje iskustvo korištenja stranice dobartek.hr. Nastavkom pregledavanja stranice dobartek.hr prihvaćaš korištenje kolačića. Saznaj više.