Website Translator

Translations by Google is provided for convenience and is not verified contextually. Please refer to original for accuracy.

0,00 kn
Moja narudžba
Dobar tek želi vam dobartek.hr

Tvoja je narudžba prazna.
Odaberi restoran i dodaj jela po želji.

Moja omiljena jela

Uvjeti i pravila korištenja

Pravila i uvjeti korištenja određeni su u svrhu zaštite korisnika i partnerskih restorana platforme dobartek.hr.

Korištenjem platforme dobartek.hr prihvaćaš Uvjete i pravila korištenja.

Ime i autorska prava

Ukupni sadržaj platforme dobartek.hr, kao što su ime, tekstovi, grafike, fotografije te ukupni izvorni kôd stranice vlasništvo su tvrtke Južni pol d.o.o..

Osobni podaci

Osobni podaci korisnika prikupljeni tijekom korištenja platforme dobartek.hr upotrebljavat će se u skladu s Pravilima o zaštiti privatnosti platforme dobartek.hr.

Korisnički račun

U svrhu očuvanja kvalitete i pouzdanosti naše platforme, za naručivanje putem platforme potrebna je registracija. Na taj način restoranima osiguravamo pouzdanost zaprimljenih narudžbi, a korisnicima jednostavnost procesa narudžbe i dostave na kućnu adresu navedenu prilikom narudžbe.

Registrirani korisnici platforme dobartek.hr odgovorni su za ispravnost svojih osobnih podataka (ime, prezime, e-adresa, broj mobitela i kućna adresa) te za očuvanje tajnosti svojih pristupnih podataka (lozinka). U skladu s tim, korisnici prihvaćaju i snose odgovornost i za sve svoje aktivnosti na platformi dobartek.hr.

Administratori platforme dobartek.hr zadržavaju pravo zabrane pristupa, brisanja korisničkog računa te odbijanja narudžbi bez upozorenja u slučaju zloupotrebe platforme dobartek.hr.

Deaktivacija korisničkog računa

Deaktivaciju korisničkog računa moguće je izvršiti upitom na e-adresu info@dobartek.hr. Nakon slanja upita, administratori će deaktivirati korisnički račun u najkraćem mogućem roku.

Cijena korištenja platforme dobartek.hr i informacije o proizvodima

Naručivanje proizvoda putem platforme dobartek.hr u potpunosti je besplatno. Naručeni se proizvodi plaćaju restoranu, odnosno dostavljaču prilikom preuzimanja narudžbe ili online karticama putem platforme dobartek.hr. Moguće je da neki restorani naplaćuju uslugu dostave, što je jasno naznačeno na stranici restorana i prilikom naručivanja.

Svi podaci u vezi s cijenama i informacije o proizvodima dobivene su od strane restorana koji ih dostavlja. U skladu s tim, platforma dobartek.hr ne odgovara za moguće pogreške u navedenim cijenama i opisima, kao ni za kvalitetu naručenih proizvoda.

Potvrda narudžbe

Nakon naručivanja proizvoda, postoji mogućnost da restoran kontaktira korisnika putem mobitela u svrhu dodatne provjere informacija i/ili mogućih pitanja u vezi s narudžbom i dostavom. Usto, restoran zadržava pravo odbijanja bilo koje narudžbe o čemu će obavijestiti korisnika (putem mobitela ili putem platforme dobartek.hr).

Načini plaćanja

Proizvode naručene putem platforme dobartek.hr moguće je platiti na nekoliko načina: gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe, karticama prilikom preuzimanja narudžbe (putem POS aparata u vlasništvu restorana) ili online karticama putem platforme dobartek.hr.

Online plaćanje

Online plaćanje karticama putem platforme dobartek.hr provodi se s pomoću sustava WSPay.

Prilikom plaćanja, korisnik je dužan unijeti podatke o kartici u za to predviđena polja, nakon čega sustav WSPay provodi predautorizaciju. Predautorizacija jest proces provjere je li unesena kartica aktivna i ima li na njoj dovoljno sredstava za transakciju koju korisnik želi izvršiti. Ako je predautorizacija uspješna, ista će biti vidljiva na pregledu transakcija kao rezervacija iznosa. Korisnikova kartica u tom se trenutku još uvijek ne tereti za iznos transakcije.

Nakon uspješne predautorizacije, korisnik nastavlja na posljednji korak narudžbe: čekanje potvrde narudžbe iz restorana uz okvirno vrijeme dostave. Korisnikova se kartica tereti za rezervirani iznos samo ako restoran prihvati narudžbu, a u slučaju odbijanja narudžbe, rezervirani se iznos oslobađa i kartica se ne tereti.

Način podnošenja prigovora i reklamacije

U slučaju nezadovoljstva prilikom naručivanja, pozivamo korisnike da nam upute prigovor. Pisani je prigovor moguće uputiti na e-adresu info@dobartek.hr. Prilikom upućivanja prigovora, preporučujemo navesti datum narudžbe na koju se prigovor odnosi te korisničko ime u svrhu što žurnijeg rješavanja istog. Korisnik će dobiti potvrdu o primitku prigovora u najkraćem mogućem roku, a na prigovor ćemo odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana od zaprimanja pisanog prigovora.

Internetsko rješavanje sporova

Detaljnije o Uredbi o online rješavanju potrošačkih sporova EK-a na EU Consumers stranici.

Izdavanje računa

Za naručene proizvode restoran uvijek izdaje račun, a platforma dobartek.hr samo je posrednik u procesu naručivanja i naplate, ako korisnik odabere online plaćanje.

Pogreške u radu platforme i u podacima

Postoji mogućnost pojavljivanja pogrešaka na stranicama platforme dobartek.hr ili neispravnih/nepotpunih informacija o opisima i cijenama pojedinih proizvoda. dobartek.hr zadržava pravo ispravljanja podataka o proizvodima ili njihovog uklanjanja u slučaju pogrešaka.

U slučaju uočavanja pogrešaka prilikom korištenja platforme, molimo dojaviti iste na e-adresu info@dobartek.hr kako bi naši administratori otklonili pogreške u najkraćem mogućem roku.

Ograničenje odgovornosti

Korisnici koriste platformu dobartek.hr na vlastitu odgovornost. Administratori i autori platforme dobartek.hr ne jamče rad platforme bey pogrešaka i ne jamče ispravnost i potpunost podataka o proizvodima na stranicama restorana kao ni kvalitetu proizvoda naručenih putem platforme.

Ovo se ograničenje primjenjuje i na bilo koju štetu nastalu prilikom korištenja platforme dobartek.hr.

Izmjene Uvjeta i pravila korištenja

Autori i administratori platforme dobartek.hr zadržavaju pravo izmjene bilo kojeg dijela platforme uključujući i Uvjete i pravila korištenja te Pravila o privatnosti. Promjene mogu nastati bez prethodne najave i stupaju na snagu u trenutku objave.

Odgovornost je svakog korisnika platforme dobartek.hr pročitati Uvjete i pravila ponašanja i Pravila o privatnosti te postupanje u skladu s njima.

Pitanja i komentari vezano za Uvjete i pravila korištenja

U slučaju pitanja, komentara ili prijedloga u vezi s Uvjetima i pravilima korištenja, molimo kontaktirati nas na e-adresu info@dobartek.hr. Odgovorne će osobe odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Posljednje promjene: 20.2.2018.

0 Moja narudžba
Pregledaj
Internetski kolačići poboljšavaju tvoje iskustvo korištenja stranice dobartek.hr. Nastavkom pregledavanja stranice dobartek.hr prihvaćaš korištenje kolačića. Saznaj više.