Pravila i uvjeti korištenja određeni su u svrhu zaštite korisnika i partnerskih restorana platforme, odnosno korisnika i partnerskih tvrtki u sklopu Programa vjernosti na platformi dobartek.hr.
Korištenjem platforme dobartek.hr prihvaćaš Uvjete i pravila korištenja.
Ukupni sadržaj platforme dobartek.hr, kao što su ime, tekstovi, grafike, fotografije te ukupni izvorni kôd stranice, vlasništvo su tvrtke Južni pol d.o.o.
Osobni podaci korisnika prikupljeni tijekom korištenja platforme dobartek.hr upotrebljavat će se u skladu s Pravilima o zaštiti privatnosti platforme dobartek.hr.
U svrhu očuvanja kvalitete i pouzdanosti naše platforme, za naručivanje putem platforme potrebna je registracija. Na taj način restoranima osiguravamo pouzdanost zaprimljenih narudžbi, a korisnicima jednostavnost procesa narudžbe i dostave na adresu navedenu prilikom narudžbe.
Korisnički račun može biti privatni i/ili poslovni. Privatni račun se koristi za naručivanje putem platforme dobartek.hr, a poslovni račun za naručivanje putem usluge dobartek.hr/na-poslu. Pravila ovih uvjeta primjenjuju se na obje vrste Korisnika osim ako se neka pravila izričito primjenjuju na određenu vrstu korisnika.
Registrirani korisnici platforme dobartek.hr odgovorni su za ispravnost svojih osobnih podataka (ime, prezime, e-adresa, broj mobitela i adresa) te za očuvanje tajnosti svojih pristupnih podataka (lozinka). U skladu s tim, korisnici prihvaćaju i snose odgovornost i za sve svoje aktivnosti na platformi dobartek.hr.
Administratori platforme dobartek.hr zadržavaju pravo zabrane pristupa, brisanja korisničkog računa te odbijanja narudžbi bez upozorenja u slučaju zloupotrebe platforme dobartek.hr.
Deaktivaciju korisničkog računa moguće je izvršiti upitom na e-adresu [email protected]. Nakon slanja upita, administratori će deaktivirati korisnički račun u najkraćem mogućem roku.
Naručivanje proizvoda putem platforme dobartek.hr u potpunosti je besplatno. Naručeni se proizvodi plaćaju restoranu, odnosno dostavljaču prilikom preuzimanja narudžbe ili online karticama putem platforme dobartek.hr. Moguće je da neki restorani naplaćuju uslugu dostave, što je jasno naznačeno na stranici restorana i prilikom naručivanja.
Svi podaci u vezi s cijenama i informacije o proizvodima dobivene su od strane restorana koji ih dostavlja. U skladu s tim, platforma dobartek.hr ne odgovara za moguće pogreške u navedenim cijenama i opisima, kao ni za kvalitetu naručenih proizvoda.
Nakon naručivanja proizvoda, postoji mogućnost da restoran kontaktira korisnika putem mobitela u svrhu dodatne provjere informacija i/ili mogućih pitanja u vezi s narudžbom i dostavom. Usto, restoran zadržava pravo odbijanja bilo koje narudžbe, o čemu će obavijestiti korisnika (putem mobitela ili putem platforme dobartek.hr).
Proizvode naručene putem platforme dobartek.hr moguće je platiti na nekoliko načina: gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe, karticama prilikom preuzimanja narudžbe (putem POS aparata u vlasništvu restorana), online karticama putem platforme dobartek.hr ili mjesečno u sklopu usluge dobartek.hr/na-poslu
Online plaćanje karticama putem platforme dobartek.hr provodi se s pomoću sustava WSPay.
Prilikom plaćanja, korisnik je dužan unijeti podatke o kartici u za to predviđena polja, nakon čega sustav WSPay provodi predautorizaciju. Predautorizacija jest proces provjere je li unesena kartica aktivna i ima li na njoj dovoljno sredstava za transakciju koju korisnik želi izvršiti. Ako je predautorizacija uspješna, ista će biti vidljiva na pregledu transakcija kao rezervacija iznosa. Korisnikova kartica u tom se trenutku još uvijek ne tereti za iznos transakcije.
Nakon uspješne predautorizacije, korisnik nastavlja na posljednji korak narudžbe: čekanje potvrde narudžbe iz restorana uz okvirno vrijeme dostave. Korisnikova se kartica tereti za rezervirani iznos samo ako restoran prihvati narudžbu, a u slučaju odbijanja narudžbe, rezervirani se iznos oslobađa i kartica se ne tereti.
Programom upravlja Južni pol d.o.o. (u daljnjem tekstu dobartek.hr), sa sjedištem na adresi Zrinsko-frankopanska 64, Split.
Program vjernosti namijenjen je svim poslovnim korisnicima koji su dio poslovnog profila tvrtke, unutar usluge dobartek.hr/na-poslu. Da biste postali član, trebate biti dio poslovnog profila svoje tvrtke na platformi dobartek.hr.
Omjer bodova je 1 potrošeni euro = 2 boda. U slučaju decimalnih vrijednosti, koristi se samo puni broj zaokruživanjem na manji broj (npr. 6,80 eura = 13 bodova). Stanje bodova i pogodnosti partnera dostupne su unutar poslovnog profila tvrtke pod rubrikom "Bodovi". Sve trenutno dostupne partnerske pogodnosti i njihove uvjete možete provjeriti odabirom željene ponude.
Bodovi se mogu zamijeniti za popuste, proizvode, usluge ili druge pogodnosti naših partnera, prema ponudi dostupnoj unutar poslovnog profila tvrtke u rokovima naznačenim prilikom preuzimanja. Broj bodova potrebnih za preuzimanje nagrade, proporcionalan je vrijednosti nagrade. Svaki poslovni korisnik može vidjeti ponude partnera i prije nego prikupi dovoljan broj bodova. dobartek.hr zadržava pravo promjene bodovne vrijednosti, na zahtjev Partnera u slučaju dodatne promocije, promjene tržišne cijene nagrade ili vlastitom odlukom.
Svaki poslovni korisnik, prilikom iskorištavanja bodova za preuzimanje nagrade, daje suglasnost za sudjelovanje u Programu vjernosti i dijeljenje svojih osobnih podataka (ime i prezime, e-mail, adresa i broj telefona) s partnerom Programa vjernosti. Partner se obvezuje čuvati osobne podatke u skladu s Pravilima o zaštiti privatnosti platforme dobartek.hr.
Korisnik je dužan preuzeti nagradu u roku i pod uvjetima određenim od strane Partnera prilikom preuzimanja nagrade. Ukoliko Korisnik ne može preuzeti nagradu u roku i pod uvjetima određenim od strane Partnera prilikom preuzimanja nagrade, na koje je Korisnik pristao, dužan je o tome odmah obavijestiti Partnera, a najkasnije sedam dana prije dogovorenog roka za preuzimanje nagrade, ako je takav rok dogovoren.
U slučaju da Korisnik, svojom krivnjom, ne preuzme nagradu i/ili u roku ne obavijesti Partnera, dobartek.hr nije dužan Korisniku vratiti potrošene, a neiskorištene bodove.
U slučaju nezadovoljstva prilikom naručivanja, pozivamo korisnike da nam upute prigovor. Pisani je prigovor moguće uputiti na e-adresu [email protected]. Prilikom upućivanja prigovora, preporučujemo navesti datum narudžbe na koju se prigovor odnosi te korisničko ime u svrhu što žurnijeg rješavanja istog. Korisnik će dobiti potvrdu o primitku prigovora u najkraćem mogućem roku, a na prigovor ćemo odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana od zaprimanja pisanog prigovora.
Detaljnije o Uredbi o online rješavanju potrošačkih sporova EK-a na EU Consumers stranici.
Za naručene proizvode restoran uvijek izdaje račun, a platforma dobartek.hr samo je posrednik u procesu naručivanja i naplate, ako korisnik odabere online plaćanje.
Postoji mogućnost pojavljivanja pogrešaka na stranicama platforme dobartek.hr ili neispravnih/nepotpunih informacija o opisima i cijenama pojedinih proizvoda. dobartek.hr zadržava pravo ispravljanja podataka o proizvodima ili njihovog uklanjanja u slučaju pogrešaka.
U slučaju uočavanja pogrešaka prilikom korištenja platforme, molimo dojaviti iste na e-adresu [email protected] kako bi naši administratori otklonili pogreške u najkraćem mogućem roku.
Korisnici koriste platformu dobartek.hr na vlastitu odgovornost. Administratori i autori platforme dobartek.hr ne jamče rad platforme bey pogrešaka i ne jamče ispravnost i potpunost podataka o proizvodima na stranicama restorana. Administratori i autori platforme dobartek.hr ne sudjeluju u pripremi hrane te dobartek.hr ni na koji način ne odgovara za kvalitetu hrane i posljedice konzumiranja hrane naručene putem platforme.
Ovo se ograničenje primjenjuje i na bilo koju štetu nastalu prilikom korištenja platforme dobartek.hr.
Autori i administratori platforme dobartek.hr zadržavaju pravo izmjene bilo kojeg dijela platforme uključujući i Uvjete i pravila korištenja te Pravila o privatnosti. Promjene mogu nastati bez prethodne najave i stupaju na snagu u trenutku objave.
Odgovornost je svakog korisnika platforme dobartek.hr pročitati Uvjete i pravila ponašanja i Pravila o privatnosti te postupanje u skladu s njima.
U slučaju pitanja, komentara ili prijedloga u vezi s Uvjetima i pravilima korištenja, molimo kontaktirati nas na e-adresu [email protected]. Odgovorne će osobe odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Posljednje promjene: 07.06.2024.