Website Translator

Translations by Google is provided for convenience and is not verified contextually. Please refer to original for accuracy.

0,00 kn
Moja narudžba
Dobar tek želi vam dobartek.hr

Vaša narudžba je prazna.
Odaberite restoran i naručite hranu.

Omiljena jela

Česta pitanja

Što je dobartek.hr?

dobartek.hr je besplatan servis za naručivanje hrane online.

Zašto naručiti hranu online?

  • Na jednom mjestu imaš pregled jelovnika svih restorana i fast food-ova
  • Možeš pogledati komentare drugih korisnika prije naručivanja
  • Nema telefonskih poziva i diktiranja jela, priloga i adresa
  • Pamtimo adrese pa ih ne moraš svaki put iznova pisati
  • Restoran narudžbu dobije isprintanu, nema prepisivanja pa je manja i mogućnost pogreške

Gdje sve mogu naručiti?

Možeš naručiti iz stotinjak restorana u nekoliko hrvatskih gradova.
Ako znaš neki restoran ili fast-food koji nije na dobartek.hr, preporuči nam ga, a mi ćemo stupiti u kontakt s njim.

Kako ću naručiti?

Naručivanje hrane na dobartek.hr je brzo i jednostavno. Odaberi restoran iz kojeg želiš naručiti, odaberi jela i priloge i naruči. Nakon nekoliko trenutaka dobit ćeš potvrdu o zaprimljenoj narudžbi. Detaljne upute za naručivanje možeš pročitati ovdje.

Zašto je potreban login?

dobartek.hr surađuje sa stotinjak restorana u više hrvatskih gradova. Kako bi restoranima pružili točnu informaciju o naručitelju i smanjili mogućnost pogreške, kod prve narudžbe trebaš upisati svoje osnovne podatke: ime i prezime, adresu i broj mobitela koji su restoranu vidljivi kada naručiš.

Nakon toga tvoji podaci ostaju spremljeni te ih pri svakoj sljedećoj narudžbi ne moraš iznova upisivati.

Mogu li naručivati s više adresa?

Da, korisnicima je omogućeno naručivanje s više adresa u različitim gradovima i kvartovima.

Kako znam da je restoran zaprimio moju narudžbu?

Nakon što naručiš hranu, restoran će zaprimiti i pregledati tvoju narudžbu te ćeš na ekranu dobiti potvrdu sa okvirnim vremenom dostave. Potvrdu o zaprimljenoj narudžbi dobit ćeš i na svoju e-mail adresu. Ako dođe do ikakvih problema s narudžbom, kontaktirat ćemo te telefonom.

Tko može ostavljati komentare?

Ostavljati komentare mogu samo registrirani korisnici koji su naručili hranu iz tog restorana. Svi komentari biti će pregledani i objavljeni ako zadovoljavaju pravila komentiranja.

Restoran je kasnio s dostavom hrane, trebam li ostaviti negativan komentar?

Vrijeme dostave u potvrdi narudžbe procjena je restorana s obzirom na trenutnu gužvu u kuhinji. Nemoguće je predvidjeti koliko će točno trebati za dostavu. Dozvoli im desetak minuta tolerancije.

Hrana će nekada stići prije, nekada kasnije, a restorani će uvijek nastojati dostaviti u što kraćem roku. Ako se ne radi o ekstremnom kašnjenju mislimo da negativan komentar nije potreban.

Imaš neko drugo pitanje?

Piši nam na info@dobartek.hr.

0 Moja narudžba
Pregledaj
Internetski "kolačići" poboljšavaju Vaše iskustvo na dobartek.hr. Nastavkom pregleda dobartek.hr stranica slažete se s korištenjem kolačića. Doznajte više.