0,00 kn
0
Moja narudžba
Dobar tek želi vam dobartek.hr

Vaša narudžba je prazna.
Odaberite restoran i naručite hranu.

Jelo je dodano u košaricu!

Česta pitanja

Što je dobartek.hr?

dobartek.hr je besplatan servis za naručivanje hrane online. Omogućava pregled jelovnika i narudžbu hrane u samo nekoliko klikova.

Gdje sve mogu naručiti?

Naručiti možete iz stotinjak restorana u nekoliko hrvatskih gradova. Ako vaša omiljena dostava nije prisutna na dobartek.hr, preporučite nam je. Svakako ćemo ju kontaktirati.

Kako ću naručiti?

Naručivanje hrane na dobartek.hr je brzo i jednostavno. Odaberite restoran iz kojeg želite naručiti, odaberite jela i priloge i pošaljite narudžbu. Nakon nekoliko trenutaka dobit ćete potvrdu o zaprimljenoj narudžbi. Detaljne upute za naručivanje pročitajte ovdje.

Zašto je potreban login?

dobartek.hr surađuje sa stotinjak restorana u više hrvatskih gradova. Kako bi restoranima u što kraćem vremenu pružili točnu informaciju o naručitelju i smanjili mogućnost pogreške, kod prve narudžbe upisujete svoje osnovne podatke: ime i prezime, adresu i broj mobitela koji su restoranu vidljivi kada naručite.

Nakon toga vaši podaci ostaju spremljeni te ih pri svakoj sljedećoj narudžbi više ne morate iznova upisivati.

Mogu li naručivati s više adresa?

Da, korisnicima je omogućeno naručivanje s više adresa u različitim gradovima i kvartovima.

Kako znam da je restoran zaprimio moju narudžbu?

Nakon što pošaljete svoju narudžbu, restoran će je zaprimiti i pregledati. Kada restoran pregleda vašu narudžbu, dobit ćete potvrdu o zaprimljeno narudžbi sa okvirnim vremenom dostave (u popup prozoru). Potvrdu o zaprimljenoj narudžbi dobit ćete i na vašu e-mail adresu.

Što se događa s poslanom narudžbom, nadzire li je tko?

Nakon što pošaljete narudžbu pojavit će se pop up s obavijesti da je narudžba zaprimljena.
I to je to, vi ste mirni, ostalo je na nama :)
Ako je s narudžbom nešto zapelo kontaktirat ćemo vas telefonom.

Što ako restoran ne odgovori?

Ne može se dogoditi da vam na narudžbu nitko ne odgovori. Sve narudžbe su pod nadzorom našeg call centra.

Tko može ostavljati komentare?

Ostavljati komentare mogu samo registrirani korisnici koji su naručili hranu iz tog restorana. Svi komentari biti će pregledani i objavljeni ako zadovoljaju pravila komentiranja .

Restoran je kasnio s dostavom hrane, trebam li ostaviti negativan komentar?

Vrijeme dostave u potvrdi narudžbe procjena je restorana s obzirom na trenutnu gužvu u kuhinji. Nemoguće je predvidjeti koliko će točno trebati za dostavu. Dozvolite im desetak minuta tolerancije.

Hrana će nekada stići prije, nekada kasnije, a restorani će vam uvijek nastojati dostaviti u što kraćem roku. Ako se ne radi o ekstremnom kašnjenju mislimo da negativan komentar nije potreban.

Koje je mjerilo popularnosti restorana?

Jedino mjerilo popularnosti restorana na dobartek.hr je broj korisnika koji je restoran dodao u svoje favorite.

Imate neko drugo pitanje?

Pišite nam na info@dobartek.hr.

Moja narudžba 0 Pregledaj
Internetski "kolačići" poboljšavaju Vaše iskustvo na dobartek.hr. Nastavkom pregleda dobartek.hr stranica slažete se s korištenjem kolačića. Doznajte više.