Moja narudžba
Dobar tek želi vam dobartek.hr

Vaša narudžba je prazna.
Odaberite restoran i naručite hranu.

Omiljena jela

Uvjeti i pravila korištenja

Pravila i uvjeti korištenja određeni su u svrhu zaštite korisnika i restorana članova servisa dobartek.hr.

Korištenjem servisa dobartek.hr prihvaćate Uvjete i pravila korištenja.

Ime i autorska prava

Ukupni sadržaj servisa dobartek.hr, kao što su ime, tekstovi, grafike, fotografije, te ukupni izvorni kod stranice vlasništvo su tvrtke Južni pol d.o.o..

Osobni podaci

Osobni podaci korisnika prikupljeni kroz korištenje servisa dobartek.hr bit će korišteni isključivo u skladu s Pravilima o zaštiti privatnosti servisa dobartek.hr.

Korisnički račun

U svrhu očuvanja kvalitete i pouzdanosti našeg servisa, prije naručivanja proizvoda trebate se registrirati. Na taj način restoranima osiguravamo pouzdanost zaprimljenih narudžbi, a korisnicima jednostavnost porocesa narudžbe i dostave na kućnu adresu upisanu prilikom registracije.

Ukoliko ste registrirani korisnik servisa dobartek.hr, odgovorni ste za ispravnost vaših osobnih podataka (ime, prezime, e-mail adresa, broj mobitela i kućna adresa), te za očuvanje tajnosti vaših pristupnih podataka (lozinka). Sukladno s tim, prihvaćate i odgovornost za sve vaše aktivnosti na servisu dobartek.hr.

Administratori servisa dobartek.hr zadržavaju pravo zabrane pristupa, brisanja korisničkog računa, te odbijanja narudžbi bez upozorenja ukoliko dođe do zlouporabe servisa dobartek.hr.

Deaktivacija korisničkog računa

Deaktivaciju korisničkog računa moguće je izvršiti upitom na adresu info@dobartek.hr. Nakon slanja upita administratori će deaktivirati korisnički račun u najkraćem mogućem roku.

Cijena korištenja servisa dobartek.hr i informacije o proizvodima

Naručivanje proizvoda preko servisa dobartek.hr u potpunosti je besplatno. Naručeni proizvodi se plaćaju restoranu, odnosno dostavljaču prilikom preuzimanja narudžbe ili online karticama putem servisa dobartek.hr. Moguće je da neki restorani naplaćuju uslugu dostave, što je jasno naznačeno na stranici restorana i prilikom naručivanja.

Svi podaci vezani za cijene i informacije o proizvodima dobivene su od strane restorana koji ih dostavlja. Sukladno s tim, servis dobartek.hr ne odgovara za moguće greške u navedenim cijenama i opisima, kao ni za kvalitetu naručenih proizvoda.

Potvrda narudžbe

Nakon naručivanja proizvoda postoji mogućnost da će vas restoran kontaktirati putem mobitela u svrhu dodatne provjere informacija i/ili mogućih pitanja vezanih za narudžbu i dostavu. Uz to restoran zadržava pravo odbijanja bilo koje narudžbe, o čemu će obavijestiti korisnika (putem mobitela ili putem servisa dobartek.hr).

Načini plaćanja

Proizvode naručene putem servisa dobartek.hr moguće je platiti na nekoliko načina - gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe, karticama prilikom preuzimanja narudžbe (putem POS aparata u vlasništvu restorana) ili online karticama putem servisa dobartek.hr.

Online plaćanje

Online plaćanje karticama putem servisa dobartek.hr provodim se pomoću sustava WSPay.

Prilikom plaćanja korisnik je dužan unijeti podatke kartice u za to predviđena polja, nakon čega sustav WSPay provodi predautorizaciju, odnosno provjeru je li kartica aktivna i ima li na njoj dovoljno sredstava za transakciju koju korisnik želi obaviti. Ukoliko je predautorizacija uspješna, biti će vidljiva na pregledu transakcija kao rezervacija iznosa. U tom trenutku Vaša kartica još uvijek nije terećena za taj iznos.

Nakon uspješne predautorizacije, korisnik nastavlja na posljednji korak narudžbe - čekanje da restoran potvrdi dostupnosti jela i vrijeme dostave. Kartica se tereti za rezervirani iznos samo ako restoran prihvati narudžbu, a u slučaju odbijanja narudžbe, rezervirani iznos se otpušta i kartica neće bit terećena.

Način podnošenja prigovora i reklamacije

U slučaju nezadovoljstva kod naručivanja uputite nam prigovor. Omogućujemo podnošenje pisanog prigovora putem putem e pošte na info@dobartek.hr ili putem naše Facebook stranice. Prilikom prigovora navedite datum narudžbe i svoje korisničko ime. Potvrdit ćemo primitak i odgovoriti na isti u zakonskom roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Rezolucija EU Komisije o online rješavanju sporova

Detaljnije o rezoluciji EU Komisije vezano za rješavanje online sporova možete pogledati na EU Consumers stranici.

Izdavanje računa

Za naručene proizvode restoran uvijek izdaje račun, dok je dobartek.hr samo posrednik u procesu naručivanja i procesu naplate, ukoliko se korisnik odabere online plaćanje.

Greške u radu servisa i podacima

Postoji mogućnost pojavljivanja grešaka na stranicama servisa dobartek.hr ili neispravnih/nepotpunih informacija o opisima i cijenama pojedinog proizvoda. Dobartek.hr zadržava pravo ispravljanja podataka o proizvodima ili njihovog uklanjanja u slučaju grešaka.

Ukoliko naiđete na grešku prilikom korištenja sustava, molimo vas da nas kontaktirate na info@dobartek.hr, a naši administratori će otkloniti greške u najkraćem mogućem roku.

Ograničenje odgovornosti

Korištenjem servisa potvrđujete da servis dobartek.hr koristite na vlastitu odgovornost. Iako će napraviti sve što je u njihovoj moći, administratori i autori servisa dobartek.hr ne garantiraju da će servis raditi bez greški, niti garantiraju ispravnost i potpunost podataka o proizvodima prikazanim na stranicama restorana, ni kvalitetu proizvoda naručenih putem servisa.

Ovo ograničenje se primjenjuje i na bilo koju štetu nastalu prilikom korištenja servisa.

Izmjene Uvjeta i pravila korištenja

Autori i administratori servisa dobartek.hr zadržavaju pravo izmjene bilo kojeg dijela servisa uključujući i Uvjete i pravila korištenja te Pravila o privatnosti. Promjene mogu nastati bez prethodne najave i stupaju na snagu u trenutku postavljanja na internet.

Odgovornost svakog korisnika servisa dobartek.hr je pročitati Uvjete i pravila ponašanja i Pravila o privatnosti te postupa u skladu s njima.

Pitanja i komentari vezano za Uvjete i pravila korištenja

Ukoliko imate pitanja, komentara ili prijedloga vezanih za Uvjete i pravila korištenja, slobodno nam pošaljite mail na info@dobartek.hr. Odgovorne osobe će vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Posljednje promjene: 20.2.2018.

0 Moja narudžba
Pregledaj
Internetski "kolačići" poboljšavaju Vaše iskustvo na dobartek.hr. Nastavkom pregleda dobartek.hr stranica slažete se s korištenjem kolačića. Doznajte više.